Jak ve firmě zařídit, aby manažeři a zaměstnanci dělali eticky správná rozhodnutí a tím budovali firemní kulturu přitažlivou pro zaměstnance, zákazníky i investory. Jak dosahovat rozhodnutí, která v budoucnu neohrozí reputaci firmy a nebudou mít negativní právní následky.
Pokládáte si podobné otázky? Společně na ně najdeme odpovědi.
- Jak včas rozpoznat, že profesní situace, kterou řešíme, má etické souvislosti a může mít dopad na osobní či firemní reputaci?
- Jakými technikami dospět k eticky správným rozhodnutím, kde čerpat odvahu pro morální chování?
- Jak při rozhodování nepodléhat sociálním vazbám a organizačním tlakům (od vlastních manažerů, spolupracovníků, zákazníků, dodavatelů…)?
- Za jakých podmínek fungují etické kodexy a povinné kontrolní procesy (metoda šesti očí, anti fraud, Sarbanes-Oxley law…)?
- Co to je „Etický leadership“ a jak ho ve firmě budovat?
Forma práce
Workshopy v rozsahu 1 – 2 dny podle požadovaných cílů a výstupů.
Jaké praktické výstupy získáte?
- Vytváření etické firemní kultury a nastavení HR procesů
- Audit firemní kultury z hlediska firemní etiky.
- Etické standardy, jak a proč je dělat a jak je zavádět.
- Firemní etika, systém hodnocení a odměňování manažerů a zaměstnanců – vyjasníme, co je důležité brát v úvahu při nastavování systému hodnocení, jaká jsou doporučení a nástroje.
- Etický leadership (od CEO až team leaderům) – zvědomíme a pojmenujeme roli TOP manažerů při budování firemní reputace a prosazování etického chování zaměstnanců firmy.