Načítám Akce

CX Therapy

Duben 30 @ 10:00 am - 11:30 am

| Free

Navigation

Pojďte s námi proniknout do tajemství zákaznické zkušenosti.

Jak ji vybudovat a na co si dát pozor.

O úspěchu Vaší firmy u Vašich zákazníků rozhodují Vaši lidé.

Právě zaměstnanci musí být těmi prvními, kteří cítí, že to, co dělají, má smysl.

 

Zveme Vás na náš HR ZOOM SNACK věnovaný „Terapii“ Customer Experience , ve kterém Vám představíme ty nejnovější a velmi efektivní postupy, které ve výsledku přinášejí výrazné navýšení obchodního úspěchu. Podělíme se s Vámi o naše zkušenosti z rozvoje v různých typech businessu.

Jaká témata budeme otevírat?

  • Jak efektivně ovlivnit kvalitu CX a dosahovat skvělých výsledků
  • Neuropsychologie v CX praxi – jak motivovat klienta v kontaktu k vytvoření vztahu
  • Investice s návratností ve vteřinách

 

Kdo Vás bude programem provázet?

MUDr. Martin Kalenda, MBA – i proto je v názvu pojem terapie. Je nejenom lékař v týmu Canadian Medical, ale především zakladatelem a jednatelem Image Lab. Společnosti, která se tématu Customer Experince věnuje v řadě projektů více, než 20 let. Mezi její klienty patří např. ČEZ, Porsche ČR, ŠKODA Auto, ČSOB, STOCK, ESET, Ensana hotels a celá řada dalších společností.

Těšíme se s Vámi na shledanou.

 

Přístupové údaje budou zaslány po dokončení registrace.

Workshop je určen pro HR ředitele, manažery a specialisty na vzdělávání, HR business partnery.

Není určeno poradenským a vzdělávacím firmám  a lektorům.

Rezervace

Tickets are not available as this akce has passed.

Details

  • Start:
    30 dubna @ 10:00 am
  • End:
    30 dubna @ 11:30 am
  • Cost:
    Free
  • Event Category:

Organizer

Kateřina Kalendová

Venue

Navigation