Načítám Akce

Jak zlepšit vzájemnou komunikaci a spolupráci v týmu

Květen 23 @ 10:00 am - 11:30 am

| Free

Navigation

Jak zlepšit vzájemnou komunikaci a spolupráci v týmu? Mgr. MUDr. Vratislav Kalenda, MSc. in SHRM | Jednatel, ředitel, senior konzultant, se s Vámi podělí o své dlouholeté zkušenosti z přípravy a realizace workshopů „Sladění týmu“, týmové diagnostiky a týmového koučování.

Dobrá komunikace a spolupráce v týmu jsou základem úspěchu. Klíčem je vytvořit prostředí, kde se lidé cítí dobře a nebojí se sdílet své nápady. Důležité je naslouchat ostatním, jasně si rozdělit role a mít přehled o tom, kdo za co odpovídá.

Společné aktivity, jako teambuilding nebo neformální setkání, posilují vztahy a důvěru mezi kolegy. Nezapomeňte také na pravidelnou zpětnou vazbu – pochvala za dobře odvedenou práci dokáže motivovat celý tým k ještě lepším výsledkům.

Odpovíme Vám na otázky

  • Jaké jsou typické důvody pořádání a jaké jsou očekávané přínosy týmových workshopů?
  • Jak stanovit dosažitelné cíle akce?
  • Jak akce připravit a jak je komunikovat do týmů?
  • Jak zajistit psychosociální bezpečí a podpořit aktivní zapojení účastníků?
  • Jaké diagnostické techniky je možné využít?
  • Jaké metodiky a aktivity používáme?
  • Jak přenést dohody z workshopu do praktického fungování týmu?

 

 

Vratislav Kalenda

 

 

Přístupové údaje budou zaslány po dokončení registrace.
Workshop je určen pro HR ředitele, manažery a specialisty na vzdělávání, HR business partnery.
Není určeno poradenským a vzdělávacím firmám a lektorům.
Z webinářů nejsou pořizovány záznamy.

 

Rezervace

Přístupové údaje Vám budou zaslány před zahájením akce
Odeslat potvrzení rezervace na:

Details

  • Start:
    23 května @ 10:00 am
  • End:
    23 května @ 11:30 am
  • Cost:
    Free
  • Event Category:

Organizer

Venue

Navigation