Řízení změn je oblast, která se zaměřuje na změny, na jejich zavádění a prosazování do života organizace.
Manažeři zpravidla umí změnu velmi dobře logicky a procesně naplánovat, ale často mají problém změnu úspěšně zavést. Často se stává, že manažeři při zavádění změny narážejí na houževnatý odpor uživatelů nebo účastníků změny a manažersky perfektně naprojektovaná změna není lidmi, kterých se dotýká, správně pochopena nebo akceptována. Proto nepřináší očekávaný efekt. Navíc dochází k erozi firemní kultury a snížení angažovanosti. Někdy v důsledku špatně komunikované a řízené změny odcházejí schopní spolupracovníci.
Čemu se budeme společně věnovat:
- Příčiny změn a typologie změn
- Způsoby rozhodování a prosazování změny – autoritativní rozhodnutí nebo konsensus?
- Koncept řízení změn podle Kottera
- Principy práce s odporem vůči změnám, respektování psychosociálních potřeb účastníků změny
- 5P změny
- Postavení
- Předvídatelnost
- Prostor (pro vlastní reakci)
- Příslušnost do skupin
- Poctivý přístup
- Naše konzultantské zkušeností a praktický pohled na řízení změny z pohledu sociální psychologie, organizačního chování, kultury organizace.
O své konzultantské zkušenosti s podporou zavádění změn v organizacích se s Vámi podělí:
Mgr. MUDr. Vratislav Kalenda, MSc. in SHRM
Jednatel, ředitel, senior konzultant Image lab
Přístupové údaje budou zaslány po dokončení registrace.
Vstup zdarma až pro 2 osoby z jedné společnosti.
Workshop je určen pro HR ředitele, manažery a specialisty na vzdělávání, HR business partnery.
Není určeno poradenským a vzdělávacím firmám a lektorům.