Individuální konzultace
Vázne Vám business? Nefunguje Vám dobře spolupráce? Naráží zaváděné změny na odpor? Bojíte se ztráty klíčových lidí? Získejte vhled a postup, jak tyto situace u Vás řešit. Mimořádně jsme […]
Vázne Vám business? Nefunguje Vám dobře spolupráce? Naráží zaváděné změny na odpor? Bojíte se ztráty klíčových lidí? Získejte vhled a postup, jak tyto situace u Vás řešit. Mimořádně jsme […]
Zveme Vás na náš HR ZOOM SNACK věnovaný „Terapii“ Customer Experience , ve kterém Vám představíme ty nejnovější a velmi efektivní postupy, které ve výsledku přinášejí výrazné navýšení obchodního úspěchu. […]
Jedno z úskalí mezilidské komunikace jsou předpoklady, které dávají následně vzniknout mnoha nedorozuměním a mohou způsobit i výraznou neproduktivitu. Připravili jsme pro Vás krátkou ukázku workshopu, kde se s Vámi […]
Komunikace s lidmi se nám někdy může zdát náročná, nepřehledná a složitá. Ale proč? Odpověď je jednoduchá: nedodržují se pravidla hry jménem komunikace a široko daleko žádný rozhodčí. Na našem setkání […]
Komunikace s lidmi se nám někdy může zdát náročná, nepřehledná a složitá. Ale proč? Odpověď je jednoduchá: nedodržují se pravidla hry jménem komunikace a široko daleko žádný rozhodčí. Na našem setkání […]
Mileniálové jsou silnou generací. Výrazným způsobem vstoupili na trh a stávají se většinovou pracovní sílou. Přináší nové postoje, mění způsob práce, nastavení i komunikace. Jací jsou Mileniálové? v čem se […]
Prezentace v prostředí jedniček a nul je náročná, a hlavně jiná oproti tradiční prezentaci před diváky. Na našem setkání si řekneme, jak prezentovat v online prostředí tak, aby divák dostal, […]
Prezentace v prostředí jedniček a nul je náročná, a hlavně jiná oproti tradiční prezentaci před diváky. Na našem setkání si řekneme, jak prezentovat v online prostředí tak, aby divák dostal, […]
Přehled psychodiagnostických metod využitelných pro HR. Jak odhalit předpoklady, schopnosti a skrytá rizika. Diagnostický rozhovor stále zůstává základní nástroj při výběru lidí. Nahlédněte na potenciál diagnostických metod a zjistěte, kterou […]
Pojďte s námi proniknout do tajemství zákaznické zkušenosti. Jak ji vybudovat a na co si dát pozor. O úspěchu Vaší firmy u Vašich zákazníků rozhodují Vaši lidé. Právě zaměstnanci musí být […]