Naše historie spolupráce s firmou AVG je ukázkovým příkladem toho, jak dokážeme nějaké firmě pomoci, když nám dovolí porozumět jí zevnitř. A když už ji známe, tak nové projekty konzultujeme daleko rychleji a levněji, než by to dokázala externí firma –...
Naše reference
Jsme hrdí na spolupráci s Československou obchodní bankou, která se se svými téměř 3 miliony klientů řadí mezi čtyři největší banky na tuzemském trhu. Spolupracujeme intenzivně od roku 2006. Do konce roku 2014 jsme pro ČSOB odvedli 1074 tréninkových...
GEM System, konzultační společnost v oblasti informačních technologií, nabízí svým zákazníkům komplexní systémová a integrační řešení a specializuje se především na oblast Business Intelligence, Identity Management, B2B komunikační systémy, datové sklady a vývoj rozsáhlých IT řešení na zakázku.
Společnost Gedeon Richter je lídrem na trhu v oblasti farmacie. Má více jak 110 letou tradici a zkušenosti ve výzkumu, vývoji a výrobě léčiv. Klíčovou zásadou společnosti je trvalé zvyšování kvality. Ta vedla mimo jiné k tomu, že na...
Speciální tréninky jsme realizovali pro mezinárodního lídra v samoobslužném velkoobchodě – který má téměř 690 prodejen v 29 zemích. Společnost Metro Cash & Carry zná český trh pod všeříkajícím názvem MAKRO.
Medtronic je největší světová společnost vyvíjející a vyrábějící zdravotnickou techniku, jejímž posláním je ulevit od bolesti, obnovit zdraví a prodloužit život. Soupis historie spolupráce Image Lab s Medtronic by vydal na pořádný tlustopis. A jako u každého dobrého příběhu...
Jsme hrdí, že jsme partnerem firmy, která je již 125 let nedílnou součástí českého průmyslu a patří mezi největší elektrotechnické firmy v České republice. Spolupráci jsme navázali s týmem, který dostal za úkol reorganizovat systém vzdělávání v oblasti komunikace....
Společnost RWE Zákaznické služby se pohybuje při prodeji energií ve vysoce konkurenčním prostředí. Obsluhu zákazníků zajišťuje prostřednictvím, po republice rozesetých, zákaznických center a call centra. V roce 2012 se rozhodla pojmout koncepčně dlouhodobý rozvoj liniových manažerů zákaznických center.