Naučíme Vás osvědčené komunikační techniky a osvojíte si užitečné konzultantské postupy konzultantů. Kurz bude interaktivní, bude založen na řešení modelových situací, které budou vyházet z vaší reality. Během společného rozboru řešení doplníme a shrneme teorii, nasdílíme zkušenosti, poradíme se na optimálních postupech v podobných situacích.
Co se lidé na tréninku naučí:
- Jak si s klientem vyjasnit zadání.
- Jak odolávat nátlaku, zvládat manipulace, uhájit si svůj prostor.
- Jak si vymezit svou roli a odpovědnost, jak včas odmítnout úkol, na který nemám kompetence.
- Jak si dohodnout součinnost klienta.
- Co dělat, když víte, že to, co po nás klient chce, není to, co skutečně potřebuje.
- Jak komunikovat klientům „špatné zprávy“ nebo zamítavá stanoviska.
- Jak uplatňovat vliv a prosadit své požadavky, když nemáte moc.